הראל ביטוח זכתה בתואר הפרויקט המצטיין של השנה

הראל ביטוח זכתה בפרס "פרויקט השנה" של חברת SysAid בעקבות הטמעה מורכבת ומוצלחת מאוד של מערכת Help Desk. המערכת משפרת את רמת השירות, התיעוד וזמני התגובה.

אנשי ה- IT של חברת הראל ביטוח, החברה הגדולה בישראל בביטוחי בריאות, התרגשו השבוע בעקבות ביקור שזכו לו במשרדיהם, ובו הוענקה להם תעודת הצטיינות. הראל זכו בפרס היצרן של SysAid שמוטמעת ונתמכת בישראל ע"י קונסיסט, המערכת כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS (בענן) או בהתקנה מקומית (On-premises) ותומכת באפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים. יתרונה של המערכת הוא בגמישותה, תמיכתה בעברית ובזמן יישום קצר, בהשוואה למערכות אחרות. בישראל הטמיעה קונסיסט את המערכת ביותר מ- 500 ארגונים, מכל המגזרים ומכל הגדלים: החל מחברות בינוניות ועד לחברות הגדולות במשק.

מערכת ניהול ה IT שהותקנה בהראל ואשר זיכתה את הראל בפרס, מייעלת את עבודת אנשי התמיכה הטכנית בהראל ומספקת להנהלה נתונים לגבי רמת השירות שמקבלים 4,500 עובדיה ו 11,000 הסוכנים אשר עובדים איתה. כאשר המטרה הסופית היא: שיפור רמת השירות ללקוח.

לפרטים נוספים על SysAid לחץ כאן

undefined