רמי לוי- לא מה שחשבת

מתוך מגזין סטטוס, מנמ"ר רמי לוי מתראיין על מערכות המיחשוב שלהם, בין היתר מספר על SysSid, מערכת קריאות שירות/הלפדסק:

"לאור התרחבות הרשת והגדילה במספר העובדים להם אנו מספקים תמיכה תכנית, ביצענו לפני כשלוש שנים קפיצת מדרגה משמעותית, באמצעות הטמעת מערכת הלפדסק. כמו בתחומים אחרים גם כאן הלכנו על בטוח והבחירה הייתה מערכת השירות הנפוצה של סיסאייד (SysAid ): מערכת הלפדסק מבוססת ITIL הידועה בזמני ההקמה הקצרים. את המערכת יישמה חברת קונסיסט בהצלחה רבה.

כרמי: "לפני כן היו כאן אנשים שצבאו על הדלת 'יש לי תקלה תבואו !' לא היה סדר. לא יכולנו לנתב את הקריאות ולתעדף את הקריאות החשובות יותר ולא יכולנו להשתלט על מחשבים מרחוק".

"הטמעת סיסאייד, שינתה את אופי העבודה מקצה לקצה. היום הדלת סגורה, יש שקט במשרד והתומכים עובדים מול המסכים. כל העובדים ברשת למדו להשתמש במערכת והיום הכל נפתר דרכה, בצורה שקטה. התומכים הפכו להרבה יותר מקצועיים והשירות שאנו מעניקים הוא ברמה הרבה יותר גבוהה"...

undefined

להמשך קריאת הכתבה

לחדשות ואירועים נוספים