מנכ"לית SysAid, שרית להב מספרת על תחילת דרכה

מתוך אנשים ומחשבים: 

שרית להב, מנכ"לית SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב 35 שפות, משרטטת את ה-Road Map של SysAid לשנה הקרובה. במרכז התחזית: העצמת חוויית השירות, באמצעות מערכת מרכזית שתחבר את כל הכלים הנדרשים במחלקת ה-IT. מערכת ה- Service Desk של SysAid הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות.

ספרי בקצרה קצת על עצמך ועל ההיסטוריה שלך בתחום ה-IT
"אני בת 42, אם לשלושה ילדים מקסימים. בתחילת דרכי הייתי System Administrator וזה מה שרציתי לעשות ואני נהנית מזה גם היום, אם יוצא לי במקרה לעזור לתקן תקלות".

"אני ב-SysAid כבר 14 שנה. הייתי העובד השני אחרי המנכ"ל והבעלים בחברה. התקבלתי להיות עובדת תמיכה והייתי אשת התמיכה הראשונה ב-SysAid. ברוב שנותיי בארגון עסקתי בתמיכה ושירות לקוחות. חלק מהלקוחות זוכרים אותי עוד בתקופת היותי תומכת".

"אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, בגלל הידיעה שאני מסייעת לפתח כלים שעוזרים לשפר את חייהם של אנשי IT כמעט בכל מדינה בעולם"...

להמשך קריאת הכתבה

לחדשות ואירועים נוספים

undefined

מלאו פרטים ונחזור אליכם