התקנת מערכת ההלפ-דסק של SysAid בסופר-פארם

בימים אלה הסתיים פרויקט להחלפת מערכת ה- Help Desk של סופר פארם, המשרתת כ- 7,000 משתמשי קצה. לאחר תהליך בחינה עמוק, נבחרה SysAid, שקונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל , להחליף את המערכת הקיימת.


ניר בן-ציון, מנהל תחום המחשוב המרכזי בחברת סופר פארם, ציין כי סופר פארם בחרה ב- SysAid בזכות ביצועים מעולים ,פשטות הטמעה, וכן יכולת לבצע שינויים ורמת גמישות גבוהה.


משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקונסיסט, אמר כי: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה- IT של הסופר פארם: גם מערכת תמיכה, גם ניהול המצאי, גם שליטה מרחוק, ניהול שינויים ובעיות, ו- SLA מתקדם.
כמו כן, בהמשך יוטמע גם CMDB ומודולים נוספים תומכי ITIL ".

לחדשות ואירועים נוספים - לחץ כאן.