הטכנולוגיה שעשתה לי את 2016

מתוך סטטוס: 

שנת 2016 היתה שנה רוויית הפתעות והתחדשות טכנולוגית. שאלנו ארבע מנהלי מערכות מידע, אנשי סיסטם וסמנכ"לים, מהם המוצרים והטכנולוגיות שעשו להם את השנה:

"רועי סיטבון, איש סיסטם ב Mobileye (מובילאיי), מספר על (SysAid (www.sysaid.co.il, מערכת הלפדסק לניהול קריאות שירות (Help Desk):

חברת Mobileye הנה מובילה עולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבות ובינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מיקום ומיפוי לסיוע לנהגים ולנהיגה אוטונומית. סיטבון עובד ב (Mobileye (www.mobileye.co.il, מזה כחמש שנים.

"עד שהתקנו את את (SysAid (www.sysaid.co.il הכל היה פחות או יותר מבולגן", "מספר רועי. מערכת קריאות השירות שהיתה לנו לא היתה מאורגנת, לא היה Asset Management, (ניהול נכסים). חיפשנו משהו שיתן לנו עוד ארגון וסדר בתהליכים בתוך מובילאיי, לטובת הטמעה וניהול של קריאות שירות, ניהול נכסים וניהול עובדים חדשים בחברה, כך שנוכל לנהל תקריות וקריאות שירות למשתמשים חדשים. ואז מצאנו את SysAid ותוך חודש התחלנו בהטמעה".

סיטבון מספר על תהליך ההטמעה: "בהשוואה להטמעות אחרות שעשיתי בעבר, ההטמעה של SysAid היתה החלקה ביותר. היו שלושה סשנים של 7 שעות כל אחד מהם ולאחר מכן סיסאייד היתה באוויר בלי תקלות או בעיות כלשהן."

להמשך קריאת הכתבה

לחדשות ואירועים נוספים

מלאו פרטים ונחזור אליכם